It's like a poison in my head

Hej ! : )

Ska först och främst börja med att berätta om gårdagen!

allt började med att pappa körde in mig till vännäsby, där jag nadja och sofie skulle sova hos filson:)

Sen åt vi pizza och hade det riktigt trevligt.

sen kollade vi typ bara på tv, men sen kom mattias, fredrik och tim dit.

Så vi typ kollade på tv ett tag tills vi drog ut.

Sen senare på kvällen gick vi till Tims lekstuga där vi satt resten av kvällen.

Kvällens samtal var mycket fina,hahaha..

Sen kring 2 på natten gick vi in till Filson och sov, och vi vaknade kring 11 på morgonen.

Då käkade vi frukost, sen duschade jag,nadja och sofie.

Sen efteråt så var vi med dom andra igen,och då får vi in till vännäs :)

jag åkte på Filsons moped, och min kjol gick sönder;(

R.I.P..

hursomhelst, hade sjukt kul den kvällen,haha, asså det måste göras om!:)

Här kommer iaf lite bilder från kvällen, men det är nadjas och sofies bilder eftersom min kamera inte funkade.

 

(klickbara bilder)

 

 

harebäst.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0