Have faith, restart, just hold on

Jag hatar min mobil.

Jag har officiellt tappat hoppet för den...

Och det är synd, för jag vill inte ha en annan mobil än den :(

men jag är illa tvungen...

Har för tillfället en w610i.

Funderar på att skaffa en w902.

Någon som vet om den är bra?: )

För den verkar bra.

Hoppas den är lika charmig som min nuvarande.

Troligtvis inte.. den jag har nu är one of a kind.

(hm.. är det bara jag som tycker det är läskigt att jag pratar om min mobil som om det är en riktigt person?)

 

Harebäst.


Kommentarer
Postat av: MALIN - Amor Vincit Omnia

SV: usch, inte allt för skoj med andra ord :P



jag sitter och kollar på tv bara :)

2009-05-03 @ 22:16:26
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0