forever I pray those beautiful eyes will fall upon me.

Hej, jag är jätteledsen för den dåliga uppdateringen;/
Har nyss varit barnvakt åt syrran och lagat mat och allt så har inte haft tid!:)
Hursomhelst, idag hade vi bad på morgonen jippiee.
Sen var det matte och på lunchrasten for vi ner och träffade Tim, Mattias och Fredrik.
Sen efter det hade vi elevens val och det var spinning, fan vad jobbigt det var.
Aja,jag klarade mig igenom det;p

Imorgon är det fredag!: D
längtar sjukt mycket, för sen är det heelg, wie.
Imorgon efter skolan ska jag, nadja och sofie fara ner till vännäsby.
Där ska vi sova i Mattias lekstuga;]
Jag, sofie, nadja, filip, mattias, fredrik och tim.
galet trångt det kommer bli;]
men vi ska också ha skräckfilmsmaraton så det ska bli kul!
Ska se The grudge, The ring och The others:)
Skriver mer om det imorgon.
Harebäst.


ge mig sommar...

Kommentarer
Postat av: Bam Bam

Hej jag hittade din blogg på FFE !! :)

Jag är vän med dig där :P Heter egentligen Linda Ekström

2009-05-16 @ 00:54:52
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0