your smile still makes my heart sing

Hej, jag ska börja med att säga förlåt för mina hemska uppdateringar..

herregud, jag skriver ju nästan aldrig, haha! 

Men det kommer bli ändring på det när jag kommer hem igen.

Jag har så fullt upp här att jag nästan aldrig hinner.

Menmen, jag ska kanske berätta om min påskafton!

Hade det hur kul som helst.

Eftersom  bilder säger mer än tusen ord så..

 

Kvällens outfit:

 

Svart spetströja. Gina Tricot

Svart linne: HM

Jeanskjol: Monki

 

Men för att summera dagen:

Vi vandrade ut i ingenstans, druknade i snö, blev blöta.

Men det allra bästa hände på kvällen,

då pappa gav mig en stor Jonas Brothers affisch! : D

Nej, nu måste jag kila.

Harebäst.


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar ditt leende:)

2009-04-12 @ 14:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0