Tied together with a smile

Hejhej!

Kom nyss hem från mitt utvecklingssamtal! 

Det gick väl bra, hade inget dåligt att prata om så:)

Idag hade jag slöjd, tyska och engelska.

På slöjden håller jag på med en stol,

haha, egentligen lite för avancerat arbete för mig... 

På tyskan fick vi veta våra betyg på en pjäs som vi gjorde förra veckan.

Blev väldigt glad, fick ett MVG:)

Nej, nu måste jag verkligen gå och plugga.

Har en massa att göra innan Onsdag,

då far jag ju till Kirunaaa, wiee:)

lite bilder från slöjden. Tryck för att göra större.

Hare bäst.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ohh yeah! fälsket hänger! :] snygga jag

2009-04-06 @ 18:25:32
URL: http://sofiiebroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0