There's is no other way, face it or leave it

Jag fick en kommentar om att jag skulle börja lägga ut mer Dagens outfits och sådant.

Och självklart ska jag göra det! men det är bara det är den här veckan har jag ju varit på prao.

och kläderna jag har på mig då är väl inte dom snyggaste, det är mer vardagliga kläder.

Men efter det här ska jag verkligen börja med det!:)

Kul att ni kommer med tips och liknande, verkligen jättebra!

Dagen har varit ganska bra ändå, började ju som sagt med att jobba från 8.30 - 14.00.

Fick bland annat baka vitchokladmuffins, servera, göra sallader..

och höjdpunkten, frosta och tömma en frys.

haha, en frys som var full med smält isglass och några kilo bär blandat med vatten.

Visst låter det mysigt?

haha, men jag hade konstigt nog kul mitt i allt det där.

Senare var jag med Sofie, och vi hade väl som vanligt roligt, haha.

nu ska jag snart gå och lägga mig, känner mig riktigt trött.

 

såhär såg jag ut idag.. som sagt, inga speciella kläder! ;d

harebäst.

 

 


Kommentarer
Postat av: Aleks

Fint :)

2009-04-23 @ 14:29:25
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0