Svar! :)

Tack för alla frågor! :)
Här kommer då svaren:

vad är det bästa du vet?
Hm..oj vilken svår fråga.. det bästa jag vet är nog min familj och vänner, och såklart Jonas Brothers;)

om du fick ta med dig 3 saker till en öde ö vad hade det då varit?
Mat, mobil och en vän:)

Drömyrke?
Skådespelare!

Vad skulle du göra om du va kille för en dag?
Jag skulle lyssna på vad killar pratar om, eftersom ingen kille har svar på det när man frågar vad dom pratar om.

hur länge har du bloggat?
Jag har bloggat ganska länge, fast med olika bloggar.
Höll först på med Blogg.se, sen Devote.se men nu är jag tillbaka på blogg.se ! :)

Vad skulle du inte kunna leva utan?
Min familj och mina vänner, mobilen, musik:)

Vad är det pinsammaste du gjort?
Åh, herregud, jag har gjort väldigt många pinsamma saker.. dom flesta är nog lite för privata för att skirva här, haha.

Vilket land är ditt drömland?
USA! eller kanske Cypern/Grekland.

vilka är dina tio bästavänner?
gud, vet inte om jag kan svara på det..
jag har nog väldigt många nära vänner istället!:)

Läget med dig idag?
Bara bra:)

Hur lång är du?
Ungefär 166, eller 167 cm:)

Vilken är din favorit låt med jonas brothers?
hm.. svår fråga.. lovebug, burnin' up eller hello beautiful.

Vilken hårfärg är din dröm hårfärg?
Måste nog vara brun!

hur agerar du vid personliga påhopp i din blogg? om du nu fått några :)?
Njaa, alltså jag brukar oftast strunta i sånt.

Allt väl?
haha, yesbox!

SHIT, vilken fin header du har!!!!
Hur har du gjort den som?

Det är min kompis jullan, www.juliettes.blogg.se , som har gjort den! fråga hon:)

händer ikv då?:P
haha,sova antar jag..

Varför är du fjortis?
kan man ju fråga sig.

gör du bloggdesigner gratis? :-)
Nej, det är min kompis, http://www.juliettes.blogg.se/ , som gör mina designer!:)
Hon gör dom säkert gratis!

om du vann en miljon, men va tvungen o skänka den till EN organisation vilken skulle du välja då?
Oj, shit.. jag tror jag skulle skänka till Röda korset, eller någon sådan! Iaf. till fattiga barnen:)

Tror det var alla frågor! Tack!:D

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

kom nyss hem från Fortet förresten, var ju där med Emelie och Nadia.
Hade det sjukt kul,haha! :)
Och vi i fick 425 poäng, wiee.
Harebäst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej :) tack! men allt bra med dej då? :)

2009-04-18 @ 22:03:30
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: Tack så mycket! :)

Din blogg är inte så tokig den heller! Haha

Kram

2009-04-18 @ 22:06:25
URL: http://borgstromelin.blogg.se/
Postat av: emelieu

vet du vem det var som frågade varför du va fjortis?

svara på msn:]

2009-04-18 @ 22:13:01
Postat av: Anonym

Har du några planer inför sommaren då ? :)

2009-04-19 @ 00:05:28
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: Emilia

Fin blogg! :)

2009-04-19 @ 10:19:06
URL: http://lifeofteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0