I'm not a princess, this ain't a fairytail

Hej alla bloggläsare.

Nu sitter jag här på mitt rum med min gitarr.

Försöker lära mig några nya låtar: )

Kom nyss hem från Sofie, vi kollade Twilight.

Jag och Sofie for nämligen ner och käkade lunch på Subway idag, och sofie köpte Twilight på dvd.

den kom ut idag, men dom hade den inte på bluray som jag ska ha, så jag får vänta.

Hursomhelst, det var väl det mesta som har hänt idag..

Nu ska jag käkaa snart, och sen äre bara att vänta tills Greys Anatomy börjar.

Harebäst.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :) fin blogg du hade!

jag undrar hur man får typ bort mellanrummet mellan headern och bakgrunden lixom längst upp?

lixom din header ligger ju precis vid bakgrunden så det syns inte någon "kant" där. hade vart jättesnällt om du svarade :)kram

2009-04-29 @ 19:42:13
Postat av: Melle

twilight är sjukt bra!:)

2009-05-02 @ 18:51:02
URL: http://meellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0