I saw you dancing and I couln't get you off my mind

Heej, kom nyss hem från teatern.

Är hur slut som helst..

Måste nog sova en stund innan DH börjar:)

jag har väldigt mycket planer den här helgen!

På torsdag ska jag fira Valborg med Emelie och Carro,

sen på Fredag har Hannah Montana - the movie premiär,

så jag och sofie ska ofc. se den!

Sen på Lördag har JONAS premiär och jag , jullan och sofie ska kolla Twilight:)

Sen ska som typ sova hos mig!

Taggar sönder till den här helgen alltså!

Men nu ska jag äta lite, harebäst.

 

haha,we love it.

 


Kommentarer
Postat av: Erika

Min msn är [email protected] . Gillar du hundar?

2009-04-28 @ 19:40:44
URL: http://lundljung.blogg.se/jikiz
Postat av: vickan

Visst! :D

2009-04-28 @ 20:47:19
URL: http://viky.blogg.se/
Postat av: fridaaaaa

jag har redan sett hannah montana filmen :) den är braaaaaa, fast inte lika rolig som avsnitten men ändå:)(A)

2009-04-29 @ 19:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0